מדיניות הנגישות

מדיניות הנגישות של טסט איט https://test-it.co.il ("החברה")

החברה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים כדי להעניק לכל לקוחותיה חוויית שימוש מכובדת, נגישה ומקצועית באתר. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שנקבעו מכוחו, החברה פועלת להבטיח התאמות נגישות נדרשות, כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו לבצע פעולות באתר בצורה עצמאית ושוויונית.

  1. שירות לקוחות מונגש
  • הדרכות עובדים: בהתאם לדרישות הדין, החברה מחויבת לקיים סדנאות להכרת תחום הנגישות, במטרה ליצור מודעות בקרב העובדים ולספק להם כלים מעשיים כדי להעניק שירות נגיש ואדיב.
  • תמיכה נגישה: ניתן לפנות אלינו בכתב באמצעות אתר האינטרנט או בהודעה פרטית בעמודים השונים במדייה (אינסטגרם וכד').
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר: ישנן מספר אפשרויות נוספות לפנות אלינו:
  1. נגישות האתר
  • האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. ההתאמות בוצעו בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA, כמו גם לפי מסמך WCAG 2.0 הבינלאומי. הבדיקות נעשו כדי להבטיח תאימות גבוהה במיוחד לדפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי המותאם לטכנולוגיות מסייעות ותומך בשיטות השימוש המקובלות להפעלה באמצעות מקלדת, כולל שימוש במקשי חיצים, Enter ו-Esc לצורך יציאה מתפריטים וחלונות. הוא מותאם לתצוגה בדפדפנים פופולריים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  1. הסדרי נגישות פיזית
  • החברה אינה מקבלת קהל ואתה מתבקש לפנות אלינו בערוצים דיגיטליים.
דילוג לתוכן